Silnou stránkou spoločnosti je vyhľadávanie a výber vhodných kandidátov, ktorý sa opiera o dlhoročné osobné skúseností konateľa spoločnosti v manažérskych pozíciách významných spoločností slovenského finančného trhu. Kvalitné know-how, znalosť potrieb a súčasných možností „trhu“ v oblasti riadenia ľudských zdrojov sú významnou konkurenčnou výhodou spoločnosti Sofisol.
Viac informáciíSpoločnosť Sofisol ponúka vzdelávacie programy, ktoré vieme presne nastaviť na identifikované požiadavky klienta. Najväčší úspech a spokojnosť našich klientov sme zaznamenali po školeniach, ktoré sú zamerané na zdokonalenie obchodných zručností (predajné, komunikačné a prezentačné techniky, spoločenská etika v práci a na pracovných stretnutiach, spoločenský protokol a profesionálny imidž), teambuildingové a outdoorové aktivity.
Viac informáciíMedzi významné personálne procesy patrí okrem už menovaných aj proces hodnotenia personálu. Účelom hodnotenia je, aby nadriadený mal možnosť raz za čas so svojim človekom pohovoriť a tak zamestnanec dostal spätnú väzbu na kvalitu svojej práce. V záverečnej fáze hodnotiace rozhovoru by sa mali obe strany (hodnotiaci a aj hodnotený) spoločne usilovať o nastavenie nových cieľov a výkonových kritérií, ktoré budú merítkami pre finančné a nefinančné ohodnotenie zamestnanca pre nasledujúci časový úsek.
Viac informáciípersonálny audit
rozvoj firemnej kultúry
mystery shopping
Silnou stránkou spoločnosti je vyhľadávanie a výber vhodných kandidátov, ktorý sa opiera o dlhoročné osobné skúseností konateľa spoločnosti v manažérskych pozíciách významných spoločností slovenského finančného trhu. Kvalitné know-how, znalosť potrieb a súčasných možností „trhu“ v oblasti riadenia ľudských zdrojov sú významnou konkurenčnou výhodou spoločnosti Sofisol.
V rámci Executive search (headhuntingu), vďaka výborným znalostiam pracovného trhu a tímu profesionálnych a skúsených konzultantov pomáhame našim klientom nájsť talentovaných a schopných manažérov. Správny výber zamestnanca je nepochybne veľmi dôležitým faktorom najmä z dlhodobého hľadiska.
Výkonní a spokojní zamestnanci, ktorí produkujú zisk – takých každá firma hľadá…
Vieme zabezpečiť aby bol „Správny človek“ na „správnom mieste“… Ako?
Tak, že pri výbere kandidátov využívame moderné nástroje a metódy posudzovania kompetencií a
osobnostných predpokladov , preto je súčasťou portfólia našich služieb práve realizácia Assessment centier (AC) na vysokej profesionálnej úrovni pod vedením špičkových odborníkov. Navrhneme a vytvoríme design AC – komplexné a zrozumiteľné hodnotiace centrum prispôsobené individuálnym potrebám každej spoločnosti.
Prax dokázala, že Assessment centrum znamená pre firmu reálne šetrenie času a aj finančných nákladov. Poskytuje kvalitnú informáciu o jeho pracovnom výkone, postoji, potenciáli, silných a slabých stránkach. Sleduje tvrdé, ale najmä mäkké kompetencie, odhaľuje motiváciu zamestnanca. Táto metóda umožňuje získať informácie, ktoré nedokážeme zistiť pri štandardnom osobnom pohovore. Vo všeobecnosti sa Assessment centrum aplikuje pri obsadzovaní kľúčových pozícií v spoločnosti. Assessment centrum je nápomocné aj v situácii, keď vo finálnom výberovom procese figurujú viacerí kandidáti s porovnateľným záberom skúseností a štandardným výberovým procesom a je ťažké identifikovať toho najvhodnejšieho.
Assessment Centrum Sofisol po konzultácii so zadávateľom obsahuje:
Spoločnosť Sofisol ponúka vzdelávacie programy, ktoré vieme presne nastaviť na identifikované požiadavky klienta. Najväčší úspech a spokojnosť našich klientov sme zaznamenali po školeniach, ktoré sú zamerané na zdokonalenie obchodných zručností (predajné, komunikačné a prezentačné techniky, spoločenská etika v práci a na pracovných stretnutiach, spoločenský protokol a profesionálny imidž), teambuildingové a outdoorové aktivity.
Zaujímavým tréningovým programom v našej ponuke je súbor školení s názvom „Imidž manažéra“ ktoré je určené najmä obchodným zástupcom firiem, manažérom, podnikateľom, prípadne mladým a šikovným odborníkom – špecialistom, ktorí by v krátkej dobe mohli postúpiť na manažérsku – riadiacu pozíciu. Uvedené školenie zahŕňa množstvo zaujímavých tém ako napríklad profesionálne vystupovanie, pravidlá spoločenskej komunikácie, ako mať pod kontrolou reč svojho tela, pozitívne myslieť…
Ide o súbor tém, v ktorých sa skrýva až 80% úspechu predstaviteľov firmy pri styku s klientmi (štatisticky potvrdené) a napriek tomu sa im venuje často nedostatočná pozornosť.
Tréningový program zahŕňa:
Veľká konkurencia na trhu, podobnosť produktov a služieb rôznych firiem, ukazuje na potrebu presadiť sa najmä cez povesť – „imidž“ svojej firmy. To znamená neustále rozvíjanie osobnosti obchodníka a manažéra, a to vo všetkých oblastiach jeho pôsobenia.
Pochopenie závažnosti tém, dobrá príprava a nadobudnutie potrebných znalostí Vašich pracovníkov Vám prinesú výhodu a náskok pred ostatnými. Budú sa podieľať výrazne na prosperite a zisku firmy. Naše skúsenosti z pôsobenia v zahraničí, ako i vo firmách na Slovensku, túto skutočnosť len potvrdzujú.
Koučing je zameraný na kompletný profesionálny a osobnostný rozvoj manažérov a je zabezpečovaný skúsenými odborníkmi, ktorí disponujú pozitívnymi ľudskými vlastnosťami. Manažérov najčastejšie koučujeme (vzdelávame a podnecujeme) k dosahovaniu lepších výsledkov v obchode, v riadení a v motivovaní ľudí.
Development centrum (DC) Vám naopak pomôže, ak sa rozhodnete prijať nového zamestnanca, preradiť zamestnanca na vyššiu pozíciu, alebo zistiť aktuálnu úroveň znalostí a zručností zamestnancov (napr. po zlúčení dvoch oddelení alebo firiem). Development Centrum má svoje využitie pre Vašich zamestnancov strednej a vrcholovej úrovne manažmentu (ako aj budúcich manažérov). Je to nástroj na zistenie potenciálu zamestnancov.
Pri tvorbe a realizácii vychádzame z kompetenčných modelov a všetky individuálne psychometrické testy, skupinové a individuálne úlohy ako aj modelové situácie sú postavené tak, aby zmerali dané kompetencie.
Prostredníctvom DC získate kľúčové informácie o hodnotenom jednotlivcovi alebo celej pracovnej skupine. Konečná štruktúra a spôsob riadenia DC je vždy stanovená po zvážení potrieb klienta a je šitá na mieru. Výber metód je stanovený podľa charakteru pracovnej pozície a požadovanej úrovne spôsobilostí účastníkov DC.
Spravidla je to celodenná aktivita, ktorá umožní lepšie spoznanie účastníkov, pričom prítomnosť viacerých hodnotiteľov znižuje riziko subjektivity. Ďalšou výhodou DC je porovnateľnosť úrovne spôsobilostí, keďže všetci účastníci sú hodnotení v rovnakom čase a za rovnakých podmienok.
Čím viac sa aktivity DC približujú reálnym úlohám pracovníka, tým je pravdepodobnejšie, že to, čo sa účastníci v priebehu DC naučia a dozvedia, prenesú i do vlastnej praxe. Preto pre niektorých klientov realizujeme DC poňaté ako „jeden deň v živote“. Využívame pri nich profesionálnych hercov a simulujeme situácie veľmi blízke bežnému pracovnému dňu účastníkov.
Proces realizácie Development centra zahŕňa:
Výsledkom DC je záverečná písomná správa, ktorá obsahuje škálovité a grafické zhodnotenie daných kompetencií ako aj analýzu silných a rozvojových stránok jednotlivých účastníkov spolu s odporúčaným plánom ďalšieho rozvoja.
Medzi významné personálne procesy patrí okrem už menovaných aj proces hodnotenia personálu. Účelom hodnotenia je, aby nadriadený mal možnosť raz za čas so svojim človekom pohovoriť a tak zamestnanec dostal spätnú väzbu na kvalitu svojej práce. V záverečnej fáze hodnotiace rozhovoru by sa mali obe strany (hodnotiaci a aj hodnotený) spoločne usilovať o nastavenie nových cieľov a výkonových kritérií, ktoré budú merítkami pre finančné a nefinančné ohodnotenie zamestnanca pre nasledujúci časový úsek. Viac informácii o rôznych zaužívaných a osvedčených spôsoboch hodnotenia zamestnancov Vám budú vedieť poskytnúť naši skúsení konzultanti.
Pre oblasť motivácie, budovania pozitívnych vzťahov a lojality v rámci korporátnej firemnej kultúry spoločnosť navrhuje a realizuje jedinečné motivačné programy.
V dnešnej dobe sa pre mnohých zamestnancov dostáva do popredia pred finančným faktorom práve firemná kultúra, atmosféra na pracovisku, príspevky na regeneráciu pracovnej sily a možnosť využiť možnosť čerpať rôzne iné firemné benefity.
Do oblasti motivácie spadá aj benefitná a sociálna politika každej spoločnosti. Spoločnosť Sofisol ponúka aj navrhnutie a vypracovanie motivujúceho benefitného systému podľa potrieb a možností spoločnosti, pričom čerpá zo skúseností a zo znalostí.
personálny audit
rozvoj firemnej kultúry
mystery shopping